Her finner du informasjon om din kantine

Velkommen til ny kantine!

Driftsleder i kantinen er Yvonne! Lurer du på noe kan du alltid huke tak i henne eller en av våre andre kantinemedarbeidere. Vi er her for å hjelpe deg!

Kantinen er bemannet fra kl.07:30 - kl.14:30. Fra kl.11- kl.13 serveres dagens lunsj. I hele Rådhusets åpningstid kan du grabbe og gå. Det vil være tilgjengelig produkter i kjøleskap/kjøledisk og gårsdagens selges til halv pris.

Vi tar imot betaling med Vipps! Vipps koden og QR til skanning finner du rundt om i kantinen. Du legger inn beløpet du skal betale - og deretter sender du vipps lett som bare det!

Vil du sjekke ut hva du skal spise før du går i kantinen så kan du sjekke ut Ukesmenyen vår for å se vårt utvalg!

Skal du bestille møtemat? Rammeavtale med Bergen kommune og produkter som gjelder for denne finner dere i e-handelsløsningen deres. Lenke til avtaleprodukter

Ønsker dere noe annet kan dere sjekke ut vår møtematmeny, eller snakke med Yvonne så hjelper hun deg med det meste. Bestilling sendes direkte til ordre@beredt.no, eller via Kontakt meg skjema lenger ned på siden her. Katalog finner dere på Allmenningen.

Beredt er veldig opptatt av å holde matsvinn på et minimum. Vi har forpliktet oss til FNs bærekraftsmål nr.12: Ansvarlig forbruk og produksjon, hvor et av undermålene blant annet handler om å halvere matsvinnet innen 2030. Derfor prøver vi å lage opp så nøyaktig antall som mulig for servering i kantinen. Etter hvert som vi blir kjent med dere så blir dette lettere, men i mellomtiden må dere bare ta kontakt med oss om det er noe dere ønsker at vi skal lage opp a la minute.

Er det ellers noe du ønsker som du ikke finner i kantinen så er du velkommen til å snakke med våre ansatte. Du kan også sende e-post til ordre@beredt.no hvis det er noen produkter du vil at vi skal ha i kantinen, dette kan for eksempel være veganske/vegetariske produkter som vi ikke lager like mye av. Vi ordner det meste!

Vi ønsker deg en fin dag og en riktig god lunsj i kantinen!